Click2Chic

Vračila

ODSTOP OD NAROČILA

Ste si premislili?

Pri nas lahko kupec v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov v 14 dneh po prejemu blaga brez posebnega razloga pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila. Obvestilo o odstopu lahko kupec predloži na obrazcu ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Obrazec/izjavo kupec pošlje na naslov ponudnika ali enostavno na info@click2chic.si.

Ob vračilu morajo biti izdelki neodprti, nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži. Vračilu je potrebno obvezno priložiti tudi račun za blago, osebne podatke in transakcijski račun, če kupec želi prejeti vrnjeno plačilo na svoj TRR.

Kupec mora blago nemudoma vrniti podjetju oz. najpozneje v 30 dneh po pisnem sporočilu na naslov: Ilirija d.o.o., Click2Chic, Tržaška 40, 1000 Ljubljana. 

Stroški pošiljanja vrnjenega blaga so na strani kupca. Ponudnik skladno s 43d členom Zakona o varstvu potrošnikov vrne celotno kupnino nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

REKLAMACIJE

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.

  • KOLIČINSKA REKLAMACIJA

V primeru, da v paketu izdelki količinsko ne ustrezajo (dobavljena količina in količina navedena na dobavnici se ne ujemata), mora kupec o tem najkasneje v roku 8 dni po prevzemu obvestiti trgovino Click2Chic.si na elektronski naslov info@click2chic.si in priložiti izpolnjen reklamacijski obrazec. V primeru upravičene reklamacije se kupcu nemudoma oziroma najkasneje v 8 dneh po prejetem obvestilu naknadno pošlje izdelek oziroma se vrne kupnina.

  • NAPAČNO BLAGO

Prejeto blago preglejte takoj. Če je v poslanem paketu napačno blago, kupec najkasneje v 8 dneh po prevzemu o napaki obvesti trgovino Click2Chic.si na elektronski naslov info@click2chic.si in priložiti izpolnjen reklamacijski obrazec ter izdelek vrne na stroške prejemnika (na stroške Click2Chic). Na podlagi ustreznega obvestila in prejetega izdelka spletna trgovina Click2Chic.si kupcu v najkrajšem možnem času in najkasneje v 8 dneh izdelek zamenja oziroma, če to iz objektivnih razlogov ni možno, vrne kupnino. 

  • REKLAMACIJA FIZIČNO POŠKODOVANIH IZDELKOV

Prejeto blago preglejte takoj. Če je v poslanem paketu karkoli poškodovano ali razlito, mora kupec takoj oziroma najkasneje v 3 dneh po prevzemu o poškodbi obvestiti Pošto Slovenije in trgovino Click2Chic.si na elektronski naslov info@click2chic.si in priložiti izpolnjen reklamacijski obrazec. Dolžnost kupca je, da razlito ali poškodovano blago izroči pismonoši in sodeluje pri zapisu zapisnika o poškodbi blaga. Na podlagi ustreznega obvestila Click2Chic.si kupcu v najkrajšem možnem času in najkasneje v 8 dneh zamenja izdelek oziroma vrne kupnino. 

  • REKLAMACIJA SKLICUJOČA NA STVARNE NAPAKE OZIROMA PRIKRITE NAPAKE

Skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov prodajalec odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna:

1.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3.     če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4.     če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Potrošnik mora o napaki prodajalca obvestiti preko elektronskega naslova info@click2chic.si ali po telefonu in izpolniti reklamacijski obrazec, v katerem poda natančen opis napake. Potrošnik mora prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, bo podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugodilo potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, podjetje v enakem roku poda potrošniku pisen odgovor.

Izdelek z napako skupaj z reklamacijskih obrazcem vrnite na naslov Ilirija d.o.o., Click2Chic, Tržaška 40, 1000 Ljubljana. Če je mogoče, ga bomo zamenjali, v nasprotnem primeru pa vam vrnili kupnino. Click2Chic.si si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo če ugotovimo, da je neuporabnost artikla posledica vašega nepravilnega ravnanja. Prosimo vas, da v primeru reklamiranega blaga pošiljke ne pošljite kot pošiljko z odkupnino, saj takega paketa ne moremo sprejeti.
 

 

 


Bodi obveščena prva!

Top novosti, akcije, kuponi, kode za popust naravnost v tvoj e-nabiralnik

Sledi nam

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki vam omogočajo boljšo uporabniško izkušnjo in delovanje spletne strani.

Preberi več

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Ilirija d.d.